wtorek, 1 grudnia 2009

Temate zjebał singiel Zbyla, bo chujowym raperem jest...

Kto słyszał rap wrocławianina rozumie tytuł notki. O Zbylu pisałem jakiś czas temu, jeszcze zanim pojawiła się informacja o jego płycie. Potem ukazał się numer z Junesem, który nie powalał, ale trzymał poziom.

Natomiast to co Temate zrobił z tym bitem woła o pomstę do nieba. Jak można być tak wtórnym, nudnym i bejajecznym raperem?! Zero charyzmy, kurwa. Napierdala banały w kółko, bez flow, a ja mam zagadkę: jakim cudem taki WACK wydał legala?! I w dodatku z takimi gośćmi jak JOT, LAIKIKE1?! Szok! Daję dwa linki, instrumental i pełną wersję.

Zbylu, dać na singiel ten numer to był strzał w kolano, sam intrumental trzeba było rzucić.

PEŁNA WERSJA
INSTRUMENTAL

Jeszcze poprawiona lista gości:

Zeus, 1z2/RDS (WZMOWIE), Proceente, HiFi Banda, Junes, Temate, Dj Prox, Biały, Flint, Solar/Białas, 2sty/Enson, Streetworkerz (Zaginionebity/Nieuk), Boomer/Ask, Esko/Kamel/Emilia (Bzzzt Sound System), 3-6/Tymi, Dados/Weah, Łangi, eMATei, Klasiik, Jordas/Kalinos, Mormon, Cywil (ASP)


PS. Nie hejtuję Temate z zasady, bo prędzej ni słyszałem nic od niego(co mnie cieszy), ale myślałem, że Jot do byle leszcza się nie dogra. Cóż, wystrczył chyba fakt, że jest z Wrocławia. Pff...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz