wtorek, 3 listopada 2009

Zbylu fajne bity sieka



Generalnie w dupie mam jakieś remiksy i omijam szerokim łukiem, a w ogóle sram na konkursy na remiksy, ale jak dobry raper daje swoje acapelle to czemu nie sprawdzić. No i sprawdziłem jakiś czas temu remiksy Pyskatego, konkurs wygrał niejaki Zbylu. Nie znałem typa w ogóle, ale spoko bit skleił. Chyba jeszcze tego samego dnia wpadłem na forum Ślizgu na remiks "Co ze mną" Pyska i "Kawałek o ściemnianiu panien" Smarka. Po przesłuchaniu od razu sobie ściągnąłem i wrzuciłem na repeat.

Może nie są to jakieś petardy (chociaż "Jestem" ma w sobie energię), ale przyjemnie się tego słucha. Perka dobrze położona pod wokal, a sample całkiem świeże, więc sprawdźcie sobie trzy wymienione utwory do pobrania w paczce poniżej. Za jakiś czas Zbylu może sporo namieszać, czego szczerze mu życzę.

DWONLOAD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz