niedziela, 15 listopada 2009

Junes - Piszę wiersze (prod. Zbylu) (PROMO 2009)

Zapraszamy serdecznie do przesłuchania utworu Junes - Piszę wiersze promującego album producencki Zbyla.

Junes - Piszę wiersze (mp3 320 kbps) - http://www.sendspace.com/file/8udox6
http://www.sendspace.com/file/ybygse - instrumental

Album ukaże się prawdopodobnie na początku przyszłego roku. Premiera była planowana na okolice października, ale niestety w tym okresie większość raperów nie dała rady nagrać swoich zwrotek, więc pomału ta machina zaczyna się napędzać.

Na krążku pojawi się wielu gości: Zeus, 1z2/RDS (WZMOWIE), HiFi Banda, Junes, Temate, Biały, Flint, Solar/Białas, 2sty/Enson, Streetworkerz (Zaginionebity/Nieuk), Boomer/Ask, Esko/Kamel/Emilia (Bzzzt Sound System), 3-6/Tymi, Dados/Weah, Łangi, eMATei, Klasiik, Jordas/Kalinos, Mormon, Cywil.

www.myspace.com/zbylubeatz

Miłego słuchania i pozdrówki !

Źródło: Ślizg.eu


Od wczoraj rana spałem jakieś 5h może, więc wybaczcie pójście na łatwiznę i przekopiowanie newsa z forum, ale jestem zjebany okrutnie. Cieszę się, że Zbylu sieknie producencką i będzie miał dobrych gości na niej, chociaż fenomenu Temate nie jestem pojąć, ale chuj w to. Małpę przesłuchałem, ale mózg mi odmawia posłuszeństwa dziś, więc postaram się w tygodniu coś napisać. 5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz