wtorek, 9 czerwca 2009

Małpowane klipy

Wczoraj wszedłem sobie wieczorem na WOLUMIN, przejrzałem co tam Kodjo wypisuje i widzę klip Palucha "Wypite". Pomyślałem, że sprawdzę choć czegoś odkrywczego się nie spodziewałem i... miałem rację. Zwykłe małpowanie przed kamerą z ziomkami co wygląda po prostu tragicznie, a raperzy się dziwą, że ich klipy po sieci latają, a nie w tv. Na miejscu przeciętnego słuchacza (niekoniecznie rapu), gdybym zobaczył coś takiego w telewizji parsknął bym śmiechem i zmienił kanał. Dzieci w podstawówce mają ciekawsze pomysły. Piszę ogólnie o klipach niektórych raperów, głównie takie teledyski kojarzą mi się z Poznaniem i PDG, ale jak coś przypomnę to wrzucę, a poniżej to co teraz kojarzę. Aha, niech nikt nie próbuje tłumaczyć raperów, że nie mają hajsu na dobre teledyski, to przecież absurdalne, żeby na taki syf ktoś kładł swoje pieniądze!








Tylko trzy na razie, żeby blog się długo nie ładował.

PS.Czemu mi nikt nie napisał, że Paluch przez samo "h" napisałem? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz