wtorek, 20 października 2009

StudioSpokuj - garść informacji



Pierwszy materiał chłopaków wywarł na mnie pozytywne wrażenie, więc od tego czasu śledziłem ich poczynania. Niestety życie tak się potoczyło, że muzyka w pewnym momencie zeszła na dalszy plan i sprawdzałem pojedyncze tytuły ze sceny. Aktualnie nadrabiam zaległości, a dzisiejszej nocy wpadłem na bloga, na którym znalazłem dwie bardzo interesujące rzeczy:

Pierwsza to wspólny numer z Wudoe - "Gramy o Wszystko", który jest zapowiedzią reedycji Wyższego Dobra i projektu Quiza (o nim poniżej). Numer można pobrać stąd

Druga wiadomość to płyta producencka Quzia pt."Quiz + Goście: Materiał Producencki", a zapowiada ją bardzo przyjemne promovideo, które można obejrzeć poniżej. Jest to lista gości nawinięta przez Feelhipa, pomysł oryginalny, wykonanie raczej kiepskie, ale bit taki, że odpływam dlatego nie marnuj czasu czytelniku i odpalaj to czym prędzej! Dodam tylko jeszcze, że gośćmi m.in. będą Karwan, W.E.N.A., Tetris...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz