niedziela, 31 maja 2009

Zakupy #1



W piątek wypad na zakupy, które uważam za baaardzo udane, aż z radości zrobiłem zdjęcie nabytych płyt. Nie chce mi się pisać przy każdym tytule ceny, ale za wszystko dałem niecałe £30.

Outkast - Speakerboxxx/The Love Below
Nas - Nas
Nas - The Lost Tapes
Nas Illmatic (dzięki ;*)
Keith Murray - It's A Beautiful Thing
Dr Dre - Chronic 2001
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx
Snoop Doggy Dog - Doggystyle (no i mam pierwsze wydanie:))
Common - Like Waater For Chocolate

Stałem się w ten sposób właścicielem 56 krążków z czego 3 czekają w Polsce. No i udało mi się zamówić Muzykę Emocjonalną Pezeta (już zapłacona). Chce ktoś może kupić tą reedycję Snoopa w dobrym stanie?
Zacznę regularnie wypisywać co i za ile kupiłem dlatego numerek w tytule posta.

1 komentarz: