niedziela, 25 stycznia 2009

Bek-On/Dekim - Prawie jak EP


Płyta o której dowiedziałem się od samego autora Bek-Ona (chyba dobrze odmieniłem, co?). Na początku myślałem, że kolejny wack szuka promocji, ale kiedy wśród producentów zauważyłem ksywki Kada i Kazzam moje zainteresowanie wzrosło do tego stopnia, że postanowiłem sprawdzić ów materiał.

"Prawie jak EP" to dziesięć utworów na klasycznych bitach. Od początku do końca czuć spójność kawałków i zajawkę. Nie ma tu nawijki o dupach, imprezach i tego typu sprawach. Są za to poważniejsze tematy jak w kawałku "Zepsuci", poetyckie wersy w "Odeszła" na delikatnym bicie Kady i zadziorne linijki w "Don't hate me", gdzie świetne skrecze dał Dj Zulu. Przez większość materiału MC's płyną po bitach bardzo przyzwoicie, panują nad głosem i mają dobrą dykcję, chociaż na początku ciężko powiedzieć kto jest kto. Produkcje uzupełniają raperów dzięki czemu czas poświęcony EPce Bek-Ona i Dekima mija szybko i przyjemnie. Niestety po pierwszym przesłuchaniu nie ma wielu momentów do których chce się wracać. Warto jednak większą uwagę poświęcić wymienianemu już "Odeszłaś", czy "Warte świeczki" na świetnym bicie, który to wyprodukował Kazzam znany niektórym ze wspólnej EPki z Melusiem.

Jeżeli szukasz tu panczlajnów lub bangerów to odpuść sobie ten materiał, ale jeśli chcesz posłuchać solidnego rapu z podziemia na dobrych bitach, "Prawie jak EP" jest dla Ciebie. Podsumowując materiał solidny aczkolwiek nie powala na kolana.

Ocena: 4+

Link:
http://www.megaupload.com/pl/?d=CPOLT8XS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz