poniedziałek, 8 marca 2010

Yo!

Ostatni wpis pojawił się dosyć dawno temu, a że mam jakieś stałe grono czytelników (pozdrawiam!) to wypada dać znać, że żyję, ale ostry zapierdol w robocie powoduje brak chęci, żeby pisać o muzyce. Niestety, tak też bywa, ale bez obaw, to tylko przejściowy stan. Przez najbliższy miesiąc częstotliwość wpisów spadnie, bo nie chcę nic na siłę robić.

Mam nadzieję, że po wszystkim będę miał więcej czasu na pisanie. Póki co wciąż zagłębiam się w rapy z USA, bo nie znam całej klasyki, a to podstawa jeśli bierzemy się za blogi jak ten. Frajda niesamowita przy odsłuchach tych wszystkich płyt, nawet jeśli to tylko mp3... Polecam!

Pewnie nie wszyscy wiedzą, że Krzysztof Kawalec a.k.a. Łukasz Górski a.k.a. CNT (Mil Mnóstwo) jest managerem Restauracji Pizzerii "Wenecja PL" w Zduńskiej Woli. No, ja też byłem nieco zaskoczony, ale po kilku rozmowach internetowych widać, że to ogarnięty typ. Niedawno ukazał się z nim wywiad, do przeczytania tutaj. Możliwe, że sam przeprowadzę kiedyś trochę dłuższą rozmowę z Górskim. Nic jednak nie obiecuję i nie zapowiadam, bo o jednym wywiadzie wspomniałem i niestety musi poczekać. W środku tygodnia powinienem za to znaleźć trochę czasu, by przedstawić debiut Mil Mnóstwo.

PS. Z okazji dnia kobiet życzę Wam moje drogie WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz